TITOT - najlepsze kapcie do przedszkola, żłobka, domu

Darmowa dostawa od: 300zł!

Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami!

Tel.:
502080068

Email.:
sklep@titot.pl

Do darmowej dostawy: 300,00 zł

do kasy suma: 0,00 zł
Regulamin

I. Informacje ogólne, kontakt, definicje.


Właścicielem sklepu internetowego www.titot.pl, zwanego dalej Sklepem, jest firma NICE Brands Marta Gian z siedzibą przy ul. ul. Świętych Cyryla i Metodego 31/1
Bytom 41-909,  NIP: 6263014706, REGON: 243522606.

Sklep dostępny jest pod adresem www.titot.pl

Klient ma możliwość kontaktu ze sklepem internetowym, pod adresem sklep@titot.pl, telefonicznie pod numerem +48 502 080 068 lub przez formularz kontaktowy na stronie Sklepu internetowego.

Sprzedawca - NICE Brands Marta Gian

Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.titot.pl (Polska)

Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

Konto - konto Klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

Koszyk - element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, oraz możliwość modyfikacji danych Zamówienia.

Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 

Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.


II. Zasady działania sklepu internetowego

NICE Brands Marta Gian

TITOT

 

 


 

TITOT Baby Fashion Marta Gian prowadzi sprzedaż towarów poprzez zorganizowany Sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet. Klient może składać zamówienia w Sklepie internetowym titot.pl 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

 


III. Zamawianie towarów i płatność.


Zamówienia są składane poprzez formularz zamówień umieszczony na stronie internetowej www.titot.pl.

Zamówienie może złożyć osoba pełnoletnia, osoba prawna, podmiot nie posiadający osobowości prawnej, osoba fizyczna prowadząca działalności gospodarczą.

Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp.

Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów.

Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę "Do koszyka".

Produkt zostaje przeniesiony do Koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku "Przejdź do kasy", który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w Koszyku.

Następnie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru. Klient dokuje złożenia zamówienia poprzez kliknięcie przycisku "Kupuję i płacę".


Dostępne formy płatności:

1. Przelew tradycyjny:

  • w walucie w PLN:   PL 33 1050 1230 1000 0097 1872 9222

BIC SWIFT: INGBPLPW

2. Przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu.

3. Płatność kartą kredytową i e-przelew obsługiwany są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Blue Media S.A.

(Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną
jest Blue Media S.A.)

Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest firma Blue Media S.A.

 

4. Gotówką za pobraniem – płatność kurierowi DPD przy odbiorze przesyłki.


Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.

Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

TITOT Baby Fashion może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.

Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji. Przy płatności PayU realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi potwierdzenia złożenia zamówienia oraz po otrzymaniu przez TITOT Baby Fashion informacji z systemu Blue Media S.A. o dokonaniu płatności przez Klienta.

Brak płatności w ciągu 5 dni od daty złożenia zamówienia skutkuje jego anulowaniem.


IV. Ceny


Ceny na stronie podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierają podatek VAT.

Do ceny towaru należy doliczyć koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez TITOT Baby Fashion zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

TITOT Baby Fashion zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronie sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa.


V. Dostępność zamówionych towarów.


Wszystkie towary sprzedawane w sklepie internetowym są towarami szytymi na zamówienie klienta, niektóre towary są dostępne na magazynie.

W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.


VI. Niemożność zrealizowania zamówienia.


W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.


VII. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia.


Zamówiony towar na terenie Polski wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD i InPost. Wysyłki zagraniczne wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD.

Koszty transportu ponosi Kupujący.

Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i wynosi (w nawiasie przybliżony czas doręczenia przez przewoźnika):

  • przesyłka standardowa kurierem DPD - 16 PLN brutto (1-3 dni roboczych)
  • przesyłka DPD Pickup - 14 PLN brutto (1-3 dni roboczych)
  • przesyłka kurierem DPD kraje Europy - 99 PLN brutto (3-4 dni robocze)
  • przesyłka pobraniowa kurierem DPD – 20 PLN brutto (1-3 dni roboczych)
  • przesyłka standardowa InPost - 16 PLN brutto (1-3 dni roboczych)
  • przesyłka Pocztą Polską (list polecony priorytetowy kraje Europy) od  25 PLN brutto do 70 PLN brutto (2-3 tygodni)
  • przesyłka Pocztą Polską (list polecony priorytetowy kraje poza Europą) - 30 PLN brutto (2-4 tygodni)
  • odbiór osobisty w pracowni w Bytomiu, Cyryla i Metodego 38/1.1 - budynek przychodni - 0 PLN

Zamówienia są realizowane w terminie 3-10 dni roboczych. Jest to czas od momentu przyjęcia zamówienia do chwili wysłania towaru. Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji zamówienia + czas dostawy.

W przypadku płatności przelewem czas ten wydłuża się o czas realizacji przelewu.

Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia rozpoczyna się od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

Zamówienia o wartości koszyka równej i wyższej niż 300 zł realizowane na terenie Polski, płatne przelewem lub karta są wysyłane na koszt Sprzedawcy. Rezygnacja z części produktów, skutkuje utrata prawa do darmowej wysyłki (wartość zatrzymanych produktów będzie niższa od kwoty minimalnej dla darmowej dostawy), spowoduje to pomniejszenie kwoty zwrotu odpowiednio o koszt przesyłki.


VIII. Umowa sprzedaży.


Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.titot.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.

Zawarcie umowy sprzedaży następuje między Klientem a Sprzedawcą po uprzednim złożeniu zamówienia przez Klienta za pomocą formularza zamówień w sklepie internetowym (pkt.3).


IX. Prawo odstąpienia od umowy.


Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny za wyjątkiem umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (produkty na zamówienie).

Do odstąpienia od umowy może zostać wykorzystany Formularz Zwrot Towaru (dostępny w serwisie internetowym TITOT), który można wydrukować i dołączyć do zwracanego produktu.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, TITOT Baby Fashion Marta Gian zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez TITOT), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży.

W wypadku zamówienia o wartości koszyka równej i wyższej niż 300 zł, dla której Kilent skorzystał z darmowej dostawy, rezygnacja z części produktów, skutkuje utrata prawa do darmowej wysyłki, spowoduje to pomniejszenie kwoty zwrotu odpowiednio o koszt przesyłki.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie lub w przypadku płatności za pobraniem, gdzie zwrot płatności nastąpi przelewem na wskazane przez Klienta konto. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Produkty należy odesłać na adres: TITOT Baby Fashion, ul. Cyryla i Metodego 38/1.1, 41-909 Bytom.

Klient jest zobowiązany ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Zakupiony towar, który będzie zwracany nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego towaru , musi posiadać wszystkie metki, musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami, z którymi został przysłany ( gratisy itp.). W razie wątpliwości prosimy o kontakt.

Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (produkty uszyte na specjalne zamówienie Klienta, np. z innej tkaniny niż produkty zamieszczone na stronie Sklepu lub w innym rozmiarze niż oferowane na stronie Sklepu).


X. Reklamacje


Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad produktów

TITOT Baby Fashion Marta Gian ponosi odpowiedzialność za wady.

 

Każda rzecz kupiona w sklepie internetowym www.titot.pl może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

Reklamację należy zgłaszać niezwłoczne po stwierdzeniu wady lub uszkodzenia towaru.

Reklamowany produkt należy odesłać na adres: TITOT Baby Fashion ul. Cyryla i Metodego 38/1.1, 41-909 Bytom (z dopiskiem REKLAMACJA). Produkt powinien być czysty i wyprany.

PRODUKT BRUDNY I NIEWYPRANY NIE BĘDZIE ROZPATRYWANY W RAMACH REKLAMACJI I ZOSTANIE ODESŁANY DO KLIENTA NA JEGO KOSZT.

W tym celu należy wskazać przyczyny reklamacji oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia (np. podać nr zamówienia). Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany Protokół Reklamacji (dostępny w serwisie internetowym), który można wydrukować i dołączyć do reklamowanego produktu.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji (rozprucie na szwie, krzywe uszycie, ewidentna różnica w rozmiarze rzeczywistym - dopuszcza się 5mm z racji na rękodzieło produktu), Klient otrzyma przesyłkę z naprawionym lub wymienionym na inny towarem, a jeżeli nie będzie to możliwe Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje inne dostępne towary w zamian. 

Bardzo ważne jest sprawdzenie stanu opakowania przesyłki przed odebraniem jej. W przypadku gdy opakowanie ma znamiona uszkodzenia należy nie przyjmować przesyłki i niezwłocznie ją odesłać.

Ślady normalnego użytkowania oraz zafarbowania nie podlegają reklamacji.

Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym również za pomocą platformy ODR, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich). Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, za pośrednictwem której konsumenci mogą składać skargi. Dostępna jest pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr


XI. Rezygnacja z zamówienia.


Klient może zrezygnować z zamówionego towaru.

Klient ma możliwość anulowania zamówienia poprzez kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez formularz kontaktowy dostępny w serwisie.


XII. Postanowienia końcowe.


Do każdego zakupionego towaru dołączony jest paragon fiskalny lub faktura VAT. TITOT Baby Fashion Marta Gian nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.


XIII. Polityka Prywatności.


Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez TITOT Baby Fashio Marta Gian danych osobowych wg rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia wykonanie umowy i zrealizowanie zamówienia.

Administratorem danych osobowych jest TITOT Baby Fashion Marta Gian Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych podanie danych osobowych jest dobrowolne, a Klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, zmiany, jak również żądania ich usunięcia.

Dane osobowe nie są przekazywane, sprzedawane ani wymieniane w celach marketingowych z innymi firmami. Dane przekazywane są innym podmiotom wyłącznie w celu świadczenia usług związanych ze zrealizowaniem zamówienia, np. firmom kurierskim.

W zależności od dobrowolnie wyrażonej zgody, udostępniony przez Użytkownika adres e-mail będzie wykorzystywany przez Administratora w celu kierowania do Użytkownika drogą elektroniczną bezpłatnego Newslettera, zawierającego informacje handlowe w rozumieniu  rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Strona Sklepu internetowego używa plików "cookies". Cookies są małymi plikami umożliwiającymi urządzeniom używanym do przeglądania sieci Internet (np. komputer, smartfon, etc) zapamiętywanie specyficznych informacji dotyczących używanego urządzenia. Informacje zarejestrowane w plikach cookies są używane m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb Klienta. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli ustawienia te pozostaną bez zmian, pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień dotyczących plików cookies może ograniczyć funkcjonalność serwisu.


XIV. Bezpieczeństwo.


Nasza strona posiada certyfikat SSL, które chronią państwa dane, płatności oraz e-mail; " Based upon information provided by TITOT PL regarding its policies, procedures, and technical systems that store, process and/or transmit cardholder data, TITOT PL has performed the required procedures to validate compliance with the PCI DSS."

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium