Producenci
Sonda
Szukasz kapci dla chłopca czy dziewczynki?
Zapisz się do newslettera!
Pamiętaj aby potwierdzić swoją subskrypcję!
Program lojalnościowy

Regulamin programu lojalnościowego w sklepie www.titot.pl

 

Postanowienia ogólne

1. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest NICE COMPANY SP. Z O.O. SP.K. z siedzibą przy ul. ul. Świętych Cyryla i Metodego 31/1 Bytom 41-909, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego do numerze: 0000761677, NIP: 6263032420, REGON: 382000202.

2. Regulamin ten jest zbiorem zasad określających zasady działania Programu Lojalnościowego w sklepie www.titot.pl.

3. Program lojalnościowy dotyczy tylko sklepu internetowego www.titot.pl. Punkty nie naliczają się w przypadku zakupu produktu marki TITOT gdzie indziej niż na stronie internetowej www.titot.pl

4. Program Lojalnościowy stworzony został w celu wsparcia sprzedaży i nagrodzenia klientów robiących zakupy w sklepie internetowym www.titot.pl.

 

Warunki uczestnictwa i zasady programu lojalnościowego

1. W Programie Lojalnościowym może wziąć udział każda pełnoletnia osoba fizyczna mogąca dokonywać płatności online lub płatności gotówką w sklepie www.titot.pl.

2. Aby móc zbierać/gromadzić punkty konieczne jest założenie konta użytkownika na stronie www.titot.pl (można zrobić to w momencie składania zamówienia). Aby punkty naliczały się odpowiednio należy za każdym razem logować się na to samo konto użytkownika. W przypadku zakładania różnych kont punkty nie ulegają zsumowaniu.

3. Każde wydane w sklepie www.titot.pl 10 zł to jeden punkt w programie lojalnościowym. Każde 100 punktów wymienne jest na 100zł bon do wykorzystania w sklepie www.titot.pl na kolejne zakupy.

4. Nie można wymieniać ilości punktów mniejszych niż 100 i na kwoty inne niż 100 zł. Bon przyznawany jest co 100 zebranych punktów, a punkty będące nadwyżką przechodzą na następną pulę 100.

5. Nie ma możliwości zamiany bonu na gotówkę.

6. Punkty ważne są rok od momentu dokonania zakupu.

 

Postanowienia końcowe

1. W sprawie nieprawidłowości związanych z Programem Lojalnościowym uczestnik powinien kontaktować się mailowo: sklep@titot.pl.

2. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od momentu otrzymania ich od organizatora. O decyzji Organizator poinformuje Uczestnika drogą mailową.

3. Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji jest ostateczna i wiążąca.

4. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany regulaminu, o której każdorazowo poinformuje uczestników programu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium